Menu Orizzontale What Girls Want: SilkBlueShirt

Saturday, 15 September 2012

SilkBlueShirt





Hi girls, also today a new post and a new look...
Today's outfit is composed by a very chic and comfortable shirt, this is not of a famous brand, but it is entirely of silk, therefore it is fresh and delicate; despite the shirt both rather classical, I have combined some  skinny jeans that makes it more informal, the shoes with the heel are mandatory, and I have chosen this which are a very simple model, but really pretty, of Zara.
The vintage purse of Louis Vuitton gives a touch in more to the whole outfit, and they also make it the sunglasses, always my beloved vintage model of Vogue, that they never pass of fashion..
Could not finally give up giving a touch of color with the red belt (found in the closet of my aunt, that sold every kind of purse or belt of brands) and of the red bracelets and silver!!

xoxo




Ciao ragazze, anche oggi un nuovo post e un nuovo look...
L'outfit di oggi è composto da una camicia davvero molto chic e comoda, non è di una marca famosa, ma è interamente di seta, quindi è freschissima e delicatissima; nonostante la camicia sia piuttosto classica, ho abbinato dei jeans skinny che la rendono più informale, le scarpe con il tacco sono d'obbligo, ed io ho scelto questo modello molto semplice ma sfizioso di Zara.
La borsa vintage di Louis Vuitton dona un tocco in più all'intero outfit, e lo fanno anche gli occhiali da sole, sempre il mio amato modello vintage di Vogue, che non tramonta mai..
Infine non potevo rinunciare a dare un tocco di colore con la cintura rossa (trovata nell'armadio di mia zia, che vendeva ogni genere di borsa o cintura firmata) e dei bracciali rossi e argento!!

xoxo



















Zara Jeans
Free Map Company silk shirt
Zara blue shoes
Louis Vuitton bag
red belt of my aunt
Vogue Vintage sunglasses
OpsObgect+Swarovski+Cruciani bracelets
Breil watch

No comments:

Post a Comment